Rest : День Народження, Рафтінг по Дністру, Екстремальний Відпочинок

Rest : День Народження, Рафтінг по Дністру, Екстремальний Відпочинок.

Як наша компанія день народження святкувала

Що таке день народження? Для кожної людини це особливий день. А день народження компанії – це особливий день для всіх її працівників. От тому і вирішили ми цей день провести по – особливому.

Хотілось море вражень, великої компанії, природи, свіжого повітря і багато часу. Тому святкування ми розтягнули на цілі вихідні- суботу та неділю.

А з усіх активних та екстремальних видів відпочинку вибрали той, з яким були знайомі найменьше – рафтінг, а саме – сплав по Дністру. Особисто я багато чула про сплави гірськими річками, але ніколи не доводилось спробувати, а тут з’явилась чудова нагода.

Отже у суботу зранку ми всією компанією виїхали з Івано-Франківська у напрямку до Коропця (це село у Тернопільській області). Саме тут і почався наш сплав. Але перед тим була екскурсія. Виявляється у Коропці є палац графа Бадені. Будівля справді дуже красива, але на жаль в аварійному стані. Подивитись на палац можна тільки зовні, у середину заходити не дозволяють. Шкода, що у нашій країні такі пам’ятки історії та архітектури занепадають. Сподіваємось палац таки дочекається своєї реставрації і ще багато людей зможуть ним помилуватись.

Палац графа Бадені в Коропці

Після екскурсії ми поїхали до місця сплаву(правда від автобуса довелось ще метрів 500 іти пішки, але було навіть цікаво – оглянули околиці Коропця). А на березі Дністра нас уже чекали рафти. Ми послухали інструктаж, одягнули рятувальні жилети і поплили.

Рафтінг по Дністру

Дністровський каньйон дивує своєю красою і величністю. За кожним поворотом русла ріки відкриваються мальовничі панорами, і жодна з них не повторює попередню.

Цікаво, що у той день не тільки ми плавали Дністром. Під час сплаву кілька разів нам зустрічались плоти. До деяких ми підпливали досить близько і можна було їх добре роздивитись. Думаю після рафтів, багатьом було б цікаво спробувати плисти ще і на плотах.

Першого дня наш сплав закінчився біля села Петрів. Там уже було підготоване наметове містечко і нас чекав смачний обід.

Після обіду всі ділились враженнями, хто як веслував, хто що цікавого бачив і запам’ятав. А далі почались конкурси. Всіх не памятаю, бо була дуже втомлена і не у всіх конкурсах брала участь. Але здається людям було цікаво і всі залишились задоволені. Ну весело було так точно.

Біля села Петрів, Городенківський район

А пізно увечері почали жарити шашлики. Правда до цього часу майже усі вже спали, залишились самі витривалі, або можливо ті, хто найбільше любить шашличок і вечір біля вогню. Час промайнув якось дуже швидко і непомітно, за шашликами, вермутом і піснями (переважно українськими народними) пройшла майже уся ніч і народ розійшовся по наметах під ранок.

Вранці прокинулись, поснідали, зібрали речі, склали намети і поплили знову. Цього дня веслувати було якось значно легше, мабуть усі відчували себе уже професійними веслярами. До Незвиська ми дістались швидко. А там знову обід. І усе, святкуання закінчилось, ще раз хотілось подивитись на Дністер, каньйон, чайок, щоб запамятати цю красу до наступного разу.

Ой і ще забула згадати про торт – який справжній день народження без святкового торта. Цього разу нам пощастило – тортів було аж два,  дуже дуже смачні.

Отаке було святкування – активне, веселе, а для декого навіть екстремальне!

О.М.

About Rest.if.ua

* Саме тут можна знайти як, де і коли провести свій вільний час. * Саме тут вільний час перетворюється на корисний час. * Саме тут знаходяться твої однодумці, які поділяють твої захоплення і чекають на тебе та на твої поради. * Саме тут ти можеш відкрити всесвіт біля своєї домівки і знайти домівку в будь-якій точці світу.
Цей запис був оприлюднений у Дністер, Мандрівки, Незвисько, Петрів і позначений , , , , , , , , , , , , . Додати в закладки постійне посилання.